logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۱۱۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدرس دانشگاه:

وعده صادق ۲ پاسخ دندان‌شکن‌ برای صهیونیست‌هاست

وعده-صادق-۲-پاسخ-دندان‌شکن‌-برای-صهیونیست‌هاست
مدرس دانشگاه گفت: خون پاک شهید هنیه، سید حسن نصرالله، سردار سلیمانی، شهید نیلفروشان، زنان و کودکان بی‌دفاع غزه و لبنان زمین نخواهد ماند و وعده صادق ۲ پاسخ دندان‌شکن‌ برای صهیونیست‌ها بود.

علی‌پناه قره‌باغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه وعده صادق ۲ از عملیات‌های برون‌مرزی مهم سپاه و ارتش قهرمان بود که عزت و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند: وعده ما صادق است و در گفته‌های ما هیچ گونه نقدی نیست و رژیم صهیونیستی با جنایات مختلفی که در مراکز مختلف لبنان، غزه و فلسطین انجام داده و باعث خشم جهانی شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی به گستاخی‌ها خود ادامه دهد این بار جواب دندان‌شکن‌تری دریافت خواهد کرد، گفت: اگر کشور ما خویشتن‌داری می‌کند دلیل بر ضعف نیست و اقتدار کشور را جهان به تماشا نشست و تمام جهان باید بداند ایران به دنبال جنگ نیست و خون شهید هنیه پایمال نخواهد شد.

مدرس دانشگاه افزود: خون پاک شهید هنیه، سید حسن نصرالله، سردار سلیمانی، شهید نیلفروشان، زنان و کودکان بی‌دفاع غزه و فلسطین زمین نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی با رشادت‌های جوانان حزب‌الله از صحنه روزگار حذف خواهد شد و وعده صادق ۲ تحقق وعده الهی بود که به لطف خدا و سپاه و ارتش مقتدر تحقق یافته است.

وی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا جنایتکار پا به عرصه گذاشت و بسیاری از فرماندهان را در لبنان، غزه و فلسطین به شهادت رسانده است. 

مدرس دانشگاه ادامه داد: طوفان‌الاقصی رشادت‌های جوانان غزه و فلسطین را به تصویر کشید و چون پذیرفتن شکست برای رژیم منحوس صهیونیستی سخت بود جنگ ادامه پیدا کرد در حالی که اتحاد و همبستگی این جوانان باعث پیروزی و سیلی محکمی بر دهان رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود.

قره‌باغی با اشاره به اینکه همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی سال آینده را نخواهد دید و این وعده صادق الهی است، تأکید کرد: این رژیم با تزریق نیرو و سلاح‌هایی از آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشورهای اروپایی سرپا بوده و به کشتارهای وحشیانه خود ادامه می‌دهد.

وی عنوان کرد: گروه‌های مقاومت با جان‌فشانی در حال درهم پیچیدن طومار رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی هستند و وعده حق تعالی در حال وقوع بوده و اسلام عزیز و مسلمانان جهان پیروز نهایی خواهند بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰